افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

یک سایت خوب برای زبان آموزان

چند روز پیش با یک سایت فوق العاده جالب برخورد کردم.

یک سایت خوب برای زبان آموزان نه فقط انگلیسی بلکه تمام زبانهای دنیاست که شما با عضو شدن در آن می توانید با اعضای دیگر سایت در تمام دنیا رابطه داشته باشید

برای مثال شما یک عضو از افغانستان هستید، زبان شما فارسی است و در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید.
تمام اطلاعات خواسته شده را دقیق پر کنید و هیچ چیز را از قلم نیندازید تا دوستان با علایق مشابه را پیدا کنید و با آنها به گفتگو بپردازید.

من خودم یک کلاس مجازی زبان انگلیسی برای فارسی زبانان ایجاد کرده ام که شما هم می توانید با عضو شدن به سایت در کلاس مجازی با نام "Ataei ESL" اضافه شوید و با دوستان خود در سراسر دنیا به تبادل اطلاعات بپردازید.

www.palabea.net

لینک بالا را برای ورود به سایت کلیک کنید.

باز هم تاکید دارم اطلاعات Profile خود را دقیق پر کنید تا دوستان خوبی را در یک محیط بسیار فوق العاده پیدا کنید.

منتظر شما دوستان خوبم در این جامعه مجازی هستم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

جناب عطایی سلام!
سئوالی از خدمتتان داشتم که اگر ممکن است، پاسخ بفرمایید:
آیا با بعضی از آموزشگاه‌های زبان در تهران آشنایی یا از آنها سراغ دارید که معلم یا مدرس افغانی که مقطع ( FCE ) را تمام کرده و دیپلمه هم باشد را، در آموزشگاه‌های خود قبول و استخدام نمایند؟ اگر جواب مثبت است، لطفا شماره تماس و یا نام و آدرس آنها را درج نمایید.

با تشکر از شما

سلام دوست عزیز
شما باید ایمیل خود را هم می نوشتید که من بتوانم به شما جواب بدهم.
برای من یک ایمیل به این آدرس بفرستید.
Aliakbar.ataei@gmail.com

عسل یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ http://aasalll.blogfa.com/

سلام آقای عطایی سایت جالبی بود من عضو شدم ممنون

احمدی گروه زبان راهنمایی کنگان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://kanganenglishgroup.blogfa.com

سلام اپم با.........
Does Love need a Reason

Some people never understand
Once a lady when having a conversation with her lover, asked:

خوشحال میشم تشریف بارید

ستاره یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://setarehjan.blogfa.com

سلام

روز به خیر

خوشحالم که همچنان با پشت کار به کار خود ادامه می دهید


شاد باشید و درخشان

fateme شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

salam
che juri mishe in kelase majaziro tu saut peida kard?
ba tashakor

salam
bad az ozviat dar site
dar ghesmate Virtual Classes be donbale kelasi ke mikhahid migardid va bad az peida kardan dar aan kelas ham ozv mishid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد