افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

محتاج دعای شما عزیزان

سلام دوستان

 یه خواهش از تمام شما بزرگواران دارم

بهترین دوستم مریض هست و حالش خوب نیست

از همه دوستان خودم که لطف می کنند و به این وبلاگ می آیند عاجزانه تقاضا دارم که برای سلامتی ایشان دعا کنند.

ممنونم

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://setarehjan.blogfa.com

یاد باد آن روزگاران یاد باد

یادم است زمانی که هنوز وبلاگ نداشتم
کار هر روزه ام شده بود امدن به وبلاگ شما
و چه لذتی می بردم از بودن در ان
کمکم آنقدر سرم شلوغ شد و
انقدر دوستان جدید پیدا کردم که هر روز کامنت می گذاشتند
و بایستی پاسخ می دادی
...........
.....
یادم امد وبلاگی بود که زمانی انرا بسیار دوست می داشتم

به حق طهارت روح حضرت زینب ( س ) دوستتان همیشه قرین رحمت و سعادت و سلامت باشد

النار دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام من نتونستم در خبرنامه عضو شم !!ارور می داد ..در ضمن خیلی وبلاگ خوبیه...ممنون از شما!!!!!!!

محمد رضا افخمی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

از ایزد یکتا عاجزانه شفای عاجل دوستتان را خواستارم-رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد