افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

کتاب English phrasal verbs

سلام

کتاب English phrasal verbs

همانطور که قولش را داده بودم کتاب Phrasal verbs آماده دانلود می باشد.
در این کتاب شما صدها phrasal verb را خواهید یافت که شرح کوتاهی از معنی آنها در جلوی آن نوشته شده است.

برای دانلود کتاب یا e-book افعال مرکب (English phrasal verbs) اینجا را کلیک کنید.

بعد از کلیک روی لینک بالا به صفحه ای شامل لینک دانلود و دیگر مشخصات خواهید رفت. بعد از چند لحظه دکمه (لینک) download را خواهید دید.
با کلیک بر روی آن می توانید کتاب را دانلود کنید.

موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
کیارش یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://jomleha.blogfa.com

سلام
مرسی از اینکه سر زدی
و کتاب خوبی گذاشتی

مرجان سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
معنی این افعال بسیار سخته
ایا این امکان وجود دارد که معنی فارسی انها را بگذارید؟
و اینکه چرا در قسمت نظرات نمی شود انگلیسی تایپ کرد؟
مرسی

مریم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ

ممنون ادامه دهید

marjan دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

salam,
merci az inke masoulane be javabha pasokh midahid.in avalin bare ke mibinam masoule yek siti inghadr barayash soalat va moshkelate bazdidkonandeha moheme.dar morede soale man: manie (phrasal verb)ha az khodeshoon sakhttare !!va in tanha moshkelie ke man ba afal daram.fekr kardam shayad in emkan bashe ke manie farsie oonha ro bezarid?
baz ham besyar mamnoonam az vebloge khoobetoon

ندا شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.tammanahv64.blogfa.com

سلام مرسی سایت خوبی دارید
میخاستم سوال کنم من ۶ ترم زبان رفتم و خیلی علاقه دارم که ادامه بدم ولی با توجه به موقعییت که دارم نمیتونم برم کلاس
ایا میتونم ادامه بدم تو خونه تا زمانی که بتونم دوباره برم کلاس
چه کار باید بکنم
ممنونم موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد