افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

The

سلام
دوستی خواسته بودند که سریعتر به سراغ درس های بالاتر برویم تا یاد بگیرند چگونه صحبت کنند:
در جواب این دوستمان باید بگویم که من تمام سعیم را می کنم که تمام پست ها کامل و بدون نقص باشند و اصلا نباید عجله کنید و من هم تمام تلاشم این است که خیلی سریعتر آپدیت کنم ولی گرفتاری های دیگری باعث این تاخیرها می شوند ولی قول می دهم که خیلی سریعتر آپدیت کنم.

یکی از دوستان درباره The سوال کرده بودند که در اینجا یک توضیح کامل در این باره می دهم

The
the حرف تعریف یا تعیین بوده و مشخص می کند که ما درباره چه چیزی صحبت می کنیم و همیشه قبل از اسم (و بعضی اوقات صفت ها ) می آید.

برای مثال :

I eat apple

I eat the apple

در مثال اول منظور خوردن سیب است و معنی آن این است: "من سیب می خورم" در حالی که سیب نا مشخص است.
ولی در مثال دوم ما می گوییم " من سیب را می خورم" که the در اینجا نشان می دهد که ما سیبی را می خوریم که هم برای ما مشخص است و هم برای شنونده.

the قانون مشخصی را رعایت نمی کند ولی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
به هیچ عنوان از the قبل از نام اشخاص استفاده نکنید. ولی می توانید قبل از نام فامیل آنها استفاده کنید که آنوقت "خانواده" معنی می دهد مانند The smith یعنی خانواده smith .
به هیچ عنوان از the قبل از اسامی خاص مانند نام رودخانه ها، شهرها، کشورها، و ... استفاده

نکته: بعضی کشور ها به دلیل اینکه طبیعت جمع بودن دارند مانند ایالات متحده یا امارات متحده عربی و ... که بصورت جمع هستند می توانند the را قبل از خود بپذیرند در این صورت می گوییم The United states .

اگر the قبل از صفت بیاید یک معنی کلی به آن می دهد مثلا اگر بگوییم The poor یعنی مردم فقیر یا اگر بگوییم The unemployed منظور ما تمام کسانی که بیکار هستند می باشد

منتظر پست های بعدی باشید...

نظرات 2 + ارسال نظر
چاپاریست سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://zone.chaparist.com

سرویس سرگرمی چاپاریست

امپراطور سیاوش قمیشی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.soltan-siavash.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ امپراطور سیاوش قمیشی با جدید ترین خبر در مورد البوم سیاوش همراه با کنسرت نوروزی سیاوش اپ شد.
خوشحال می شم به من سر بزنید
با تشکر
امپراطور سیاوش قمیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد