افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

افغان ESL

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای تمام فارسی زبانان

پست اول

با سلام به دوستان عزیز

بعد از مدت ها تصمیم گرفتم وبلاگ افغان ESL را راه اندازی کنم.

این وبلاگ در زمینه آموزش زبان انگلیسی فغالیت خواهد کرد و تمام سعی من بر این است که بتوانم مطالبی آموزنده و جذاب را در این وبلاگ قرار دهم تا همه دوستان بتوانند استفاده کنند.

در این وبلاگ مطالب متنوعی را برای تمام سطوح قرار خواهم داد که این مطالب به شرح زیر خواهد بود:


آموزش گرامر زبان انگلیسی
اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی
slang ها
ضرب المثل ها
مقالات علمی
فایلهایی برای تمرین listening
داستان
جوک های انگلیسی

و موضوعات دیگر ...

در همین پست اول از تمام استادان گرامی که در این زمینه بعنوان استاد ما هستند می خواهم که اگر اشتباه یا خطایی در مطالب وبلاگ دیدند ما را ببخشند و اشتباه را به ما گوشزد کنند.

از تمام دوستان وبلاگ نویسم که وبلاگ را می خوانند هم می خواهم که وبلاگ افغان ESL را در وبلاگ خود لینک کنند و به من اطلاع بدهند تا وبلاگشان را لینک کنم.

امیدوارم که با کمک شما دوستان وبلاگ خوبی را داشته باشیم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام...........

عالیه.........

منتظر مطلب اولت هستیم..........

موفق باشی.........

محمد علی نقوی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://mpk35-ya.blogfa.com/

سلام
جناب آقای عطایی خوبی من از وبلاگ شما استفاده میکنم و این آموز انگلیسی را هم به وبلاگ خودم لینک کردم تا هم خودم استفاده کنم و هم دوستان در ضمن آدرس که در بالا نوشتم آدرس وبلاگ من است من در یاره حسابداری و رایانه مطلب مینویسم و البته در مورد مسائل اجتماعیی و فرهنگی و غیره ولی بیشتر در مورد حسابداری و رایانه است خوشحال میشم آدرس وبلگ من را به وبلاگ خودت لینک کنی و همچنین به دوستان دگر هم معرفی نمایید در ضمن خوشحال میشم نظرلت خودت را در باره وبلگ من بنویسی
ممنون
محمد علی نقوی
از گرگان

[ بدون نام ] یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ

سلامی به گرمی فتیر
وبلاگ جالبی داری. البته دیگه باید گفت یه سایت کامل.
من یه تالار گغتگو برای دوستان همشهری طراحی کردم که خوشحال می شم شما هم سری بزنید و در صورت امکان عضو شده و مطلب بفرستید.
بالاخره همشهری باید به درد همشری بخوره دیگه؟ شوخی کردم.
در صورت برخورد با مشکل به وبلاگ خودم که در آخر می گم مراجعه کنید.
آلی اگر عضو موشی کی بیسمی الله
www.AfgBG.coo.ir
Afghan Boy & Girl
هم اکنون نیازمند یاری بنفشتان هستیم.
بای بای

www.BCC.coo.irوبلاگ خودم
جواد واعظی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد